יסודות העריכה בתוכנת Davinci Resolve

Uncategorized
רשימת משאלות Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

אודות הקורס

תוכנת Davinci Resolve היא תוכנה מקצועית אשר נעשה בה שימוש על-ידי ה-BBC ואולפנים גדולים בהוליווד. זוהי תוכנת עריכה ברמה גבוהה מאד והיא מוצעת במספר גירסאות כאשר הבסיסית שבהן לגמרי בחינם!

אם רצית ללמוד עריכת וידאו כדי לערוך את הטיול האחרון עם המשפחה, או לערוך סרטון בשביל העסק שלך – הגרסה החינמית תאפשר לך לעשות זאת ואף הרבה יותר.

גויאבה אקדמי מציעים לך קורס יסודות עריכה בתוכנת Davinci Resolve למתחילים במחיר נגיש – וכרגע המחיר אפילו נגיש יותר מאי פעם – במבצע מיוחד ולזמן מוגבל.

לאור התקופה, בה אנו לומדים על עצמינו והעולם מחדש, תקופה מאתגרת כלכלית ומגבילת תנועה – הקורס מוצע בחצי מחיר על מנת לאפשר לכל אחד ואחת למצוא, לשפר, לחזק, לגדל ולפתח את האני העצמי והיכולות הטכניות וליצור הזדמנויות חדשות בחיים.

Show More

Course Content

מבוא

  • מבוא לסדנה
    00:46

התקנה

סביבת העבודה וייבוא חומרים

סאונד
יבוא קבצי סאונד לפרויקט, שליטה בווליום של ערוץ סאונד. מה הוא קובץ Voice Over? כיצד ניתן לשלב מספר ערוצי סאונד שונים באותו הפרויקט. כיצד לשחק עם עוצמות הקול כדי לשמוע קריינות יחד עם צלילי רקע. איך לעשות מיקס ראשוני לסאונד. כיצד לבצע כניסה ויציאה הדרגתית של מוזיקה (Fade In, Fade Out). יסודות עיצוב פסקול לסרטון (איך להתחיל את הסרטון, מתי לשלב קריינות ואיך לעבוד יחד עם השניים).

תמונות
ייבוא תמונות לפרויקט. עבודה עם פקודת Place On Top.

זום דינאמי
עבודה עם אפקט זום דינאמי ליצירת תנועת וידאו מתוך תמונה סטטית. שימוש בחלון העבודה - Inspector (שליטה במאפייני תמונות וסרטים). מעבר בין מצבי חלון מקור-יעד לעבודה על ציר הזמן. תרגול: הוספת תנועה לתמונה על ידי שימוש בזום דינאמי.

כותרות
היכרות עם ספריית האפקטים. שילוב כותרת בתוך סרטון - עבודה עם טקסט, פונטים, חלוקת שורות ומרכוז. עיצוב כותרות באמצעות שימוש בהצללה. הצגה והסתרה הדרגתית של כותרות. תזמון כותרות לפי קריינות. עבודה עם כלי המגנט - Snapping. תרגול: בניית כותרת ועיצובה.

כותרת שליש תחתון
היכרות עם כותרות 'שליש תחתון' (Lower Third). שילוב כותרת שליש תחתון בתוך סרטון - עבודה עם טקסט, פונטים וחלוקת שורות. קיצור משך הכותרת והגדרת פייד-אין. תרגול: בניית כותרת שליש תחתון ועיצובה.

וידאו
בחירת נקודות כניסה ויציאה מתוך הוידאו. הפרדת תמונה וקול. שימוש בפקודת Insert. תרגול: הוספת קטע וידאו, שימוש בנקודות כניסה ויציאה.

עריכת להב
היכרות עם כלי הלהב (Blade Edit Mode). שימוש בכלי הלהב לביצוע חיתוך נקודתי של סאונד. ביצוע פייד אאוט לערוץ הסאונד.

יצוא
היכרות עם מסך Deliver. היכרות עם מאפייני ייצוא קבצים (בחירת פורמט, שם קובץ ומיקום). היכרות עם Render Queue. ייצוא של הסרט לקובץ.

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
גלילה למעלה
דילוג לתוכן